Min kära mors dag

28 maj, 2012 — 2 kommentarer

Den 27 maj besökte jag min kära mor för en trevlig pratstund och fika. Jag var på köpcenter Mobilia före och försökte att hitta små kaktusar som hon gillar. Tyvärr hade de ingen fin sort just då. Hon bjöd på gott Skånerost och smarrig Budapestbakelse.

Tack mamma för en trevlig pratstund och välsmakande fika.

2 responses to Min kära mors dag

  1. 

    Åh, vad fint det ser ut på ditt nya ställe! Kul att du startat med wordpress. Och din mamma ser ut att vara kry igen – vad skönt!

    • 

      Tack Susanne, jag blev väldigt nöjd med temat/mallen och hur funktionell den är, samt hur det är att jobba med mallen i WP. Ja, mamma är nästan helt kry igen. Hon mår bra, är pigg och glad.

Kommentera

