Pågens knådar allmänhetens relationer

2 juni, 2012 — 2 kommentarer

Tog nyligen en promenad i centrala Malmö efter arbetspasset. Gick längs shoppingstråk och gågator, uppför och nerför. Under min promenad så var det något specifikt som fångade min uppmärksamhet.

Pågens hade någon PR-kampanj och stod på flera ställen längs de befolkade stråken och delade ut två sorters bröd. Varje ”station” hade 1-2 pallar med brödlådor och det vara strykande åtgång. Jag gick uppför gågatan och när jag gick tillbaka längs samma väg, så var brödet slut på alla stationer. Överallt gick folk med brödpåsar och en del satt eller stod och åt bröd.

2 responses to Pågens knådar allmänhetens relationer

  1. 

    Kul idé som ger en sorts sammanhållning, Tjena, vad äter du för bröd, testa mitt också

Kommentera

