Midsommar i bilder

24 juni, 2012 — 1 kommentar

Midsommarafton inledde helt i enlighet med tillhörande svenskt sommarväder. Jag och Martin besökte centrala stadsdelen för unna oss lite smarrig frukost och eventuellt ta en kort fotopromenad. Under eftermiddagen så tog min Ferrari-röda, något solblekta, Bettan mig till Åkarp inför midsommarfirandet. Mot kvällen så blev det strålande solsken och klarblå himmel. Jag kan tänka mig att det uppskattades av de flesta som skulle sitta utomhus i något partytält. 🙂

Tack Martin, Mats & Cécile för en rolig och välsmakande afton!

Må väl, kära läsare!

One response to Midsommar i bilder

  1. 

    Tack själv!

Kommentera

