Efter jobbet en dag

28 juni, 2012 — 3 kommentarer

Nyligen blev det en spontan fotofika efter arbetsdagens slut i veckan. Mötte upp Martin för en kort promenad, fika och pratstund. Dock anlände jag till Malmö lite tidigare än Martin, så då passade jag på att gå runt och fånga ögonblick och detaljer medan jag väntade på hans ankomst.


Min knutpunkt på vardagarna.


Testade här hur kort skärpedjup objektivet gav samt hur bakgrundsoskärpan tecknades.


De här Segway-fordonen verkar roliga att susa fram med.


Efterbliven aluminiumfolie, något nedtrampad, men det ser ut som något från forntiden.


En överraskad försäljare på tre hjul. Hon satt och läste och jag väntade tills hon upptäckte mig och tittade upp.


Solljus, skuggor, struktur och arkitektur.


Äntligen dök han upp. Jag började få slut på meningsfulla motiv.


En fika bild med mobilen till Facebook via Instagram.

Må väl, kära läsare!

3 responses to Efter jobbet en dag

  1. 

    Seriöst är jag lite sugen att prova Segway 🙂 Bra bilder som vanligt från dig! Bra fångat!

Kommentera

