Vera och plastpåsen

7 juli, 2012 — 2 kommentarer

En av Veras storfavoriter i hemmet förutom mig själv och snöret, är såklart plastpåsen! Stora som små. Jag har ibland fått hjälpa henne ur den alltför lilla påsen. Är man inte berikad med en eller flera katter, så kan det verka lite udda att det ligger plast/papperspåsar i olika storlekar, lite här och där i hemmet som man besöker. Det handlar givetvis inte om huruvida kattägaren hanterar sina påsarna efter de utfört sin ursprungsändamål.

Fotnot: Sedan jag och Vera, blev bara jag och hon i vår familj, så har vi stärkt vårt vänskapsband. Samt att jag har upptäckt nya sidor hos henne. Det känns faktiskt som att hon var nummer två i vårt hem och ärligt talat, så har det tyvärr blivit så. Fastän det ej var avsiktligen. Jag har verkligen försökt att ge lika mycket, varje dag.

Må väl, kära läsare!

2 responses to Vera och plastpåsen

  1. 

    Naaw, vilken söting:D

Kommentera

