Våghalsar som åker för sin livsstil

8 juli, 2012 — Lämna en kommentar

Besökte nyligen Stapelbäddsparken i Västra hamnen, i Malmö för att fotografera åkarna på utomhusbanan. Platsen är väldigt stor och rymlig, med diverse ramper, hinder, pooler och andra objekt som åkarna kan utnyttja för olika konster och tricks. För dem som inte vill rulla, kan klättra på klätterväggar eller styrketräna på armhävningsställningar. Det finns även en kiosk där man bl a kan köpa reservdelar och nya skateboardbrädor, samt förfriskningar. Jag gynnade stället med att avlasta dem på en iskall Coca cola och en varm korv med bröd. När jag anlände så gick jag runt och spana efter åkare som stack ut från mängden. Hittade några få den här gången och fick med mig hem några bra bilder.

Det blir fler vändor dit inom det närmsta då jag har semester och vädret verkar hålla i sig!

Må väl, kära läsare!

Inga kommentarer

Be the first to start the conversation!

Kommentera

