Jaqueline

19 juli, 2012 — 2 kommentarer

Nyligen genomförde jag och vackra Jaqueline en porträttfotografering i centrala Malmö. Vi började rätt tidigt på vardagsförmiddagen och höll till längs gågatorna vid shoppingstråken. Jag antog i förväg att det skulle vara mindre folk i rörelse där. Dock räknade jag inte med yrkesfolket, som levererar varor till företagen kring där vi skulle vara. Jag fick ha ögon i nacken för att inte bli överkörd av transportfordon som körde på gågatan. Med tanke på hur den svenska sommaren har varit hittills, så kunde vi vara tacksamma för att det ”bara” kom en 10 minuters regnskur inledningsvis. Jag använde befintligt dagsljus och försökte hitta bra och jämn ljussättning.

Tack Jaqueline för en rolig och trevlig fotografering!

Må väl, kära läsare!

2 responses to Jaqueline

  1. 

    åh vad jag älskar den sista bilden !

Kommentera

