2 responses to Nykomlingens dag två

  1. 

    Hej,
    Vicken sötnos Tindra är!
    Man smälter direkt för dessa små.
    Sedan min förlust av min 12-åring så har jag nu fått hem Flisan för gott och snart får hon en kompis. En kattflicka med namet Afrodite. Så liksom du har jag snart två styck ”terrorister” 😉 som rasar och härjar.

    Så lycka till med Tindra och ge henne och Vera mycket kärlek.

    • 

      Hej! Visst är hon underbar! Ja, det är fart och fläng hemma hos mig och helt plötsligt så är fyraåringen den ”gamle och slöa” katten i jämförelse. Vera var likadan vid 6 månaders ålder och då 12-åringen tyckte det Vera känner nu. De får mycket kärlek, som de förtjänar. Vad skoj med två kattungar. Det blir livat och skoj! 🙂

Kommentera

