Tindra vs. Den blåa gnagaren

9 augusti, 2012 — 2 kommentarer


Aaaaaaaaaattack!


Gaaaaaaah!


Ånej, försök inte komma undan…


Inte lönt att du kämpar emot…


Jaså, du vill ha mer smörj…


Ha! Du kan inte gömma dig för mig!


Du är ägd!


Huh… Vad håller hon på med? Med mina leksaker dessutom…

Må väl, kära läsare!

2 responses to Tindra vs. Den blåa gnagaren

  1. 

    Ha ha.. underbart! Vilka bilder Rei! Alltid när jag försöker ta på mina katter in action blir de suddiga.. men du har blixt? Bilden på Vera säger ju ALLT!! haha .. söta !

    • 

      Tack Malin! 🙂 De är så roliga att titta på när de leker. Ja, jag använde kamerablixt monterat på kameran. Det var för dåligt med befintligt ljus och kameran valde för långsam slutartid och för liten bländartal, för att bilderna skulle bli bra. Fick använda Manuellt läge på kameran och sedan justera blixtstyrkan manuellt för att få bra exponering kontra de manuella inställningarna jag valt. För dessa bilder valde jag f/4, 1/200 sek och ISO 200.

      Hihihi, ja, Veras ansiktsuttryck var verkligen som jag beskrev i bildtexten. Synd att jag satte fokus på Tindra.

Kommentera

