Tindra apporterar leksak

6 september, 2012 — Lämna en kommentar

Upptäckte nyligen att min snart fyra månader gamla katt ”Tindra” gillar att apportera en specifik leksak om jag kastar iväg den. Det hela började med att jag märkte att samma leksak ofta låg i sängen fastän jag hade lagt ut den i hennes myskorg. Och nyligen så satt jag i sängen och kastade iväg leksaken och hon sprang efter den som väntat, men döm om min förvåning blev stor när hon kom tillbaka med den och släppte ner den.

Jag underhåller talangen genom att göra det varje dag. Vi båda tycker det är så kul. Jag kanske lite mer, då jag är imponerad över att hon har den egenskapen. Har sett katter på Youtube göra något liknande, men kunde inte ana att en av mina egna skulle göra så här.

Må väl, kära läsare!

Inga kommentarer

Be the first to start the conversation!

Kommentera

