Radarparet – Vera och Tindra

3 november, 2012 — Lämna en kommentar

Tiden går fort när man blickar bakåt. Det har gått några månader sedan 14 veckor gamla Tindra kom hem till fyraåringen Vera och mig. Tindra kom snabbt in i vår familj och accepterades av den bestämda damen, Vera. Det glädjer mig oerhört och jag är så tacksam, då det alltid är ett vågspel att ta in en ny individ.


#1. Vera visar sitt missnöje då jag väckte henne, när jag experimenterade med LED-lampa som ljussättning en kväll.


#2. Vera visar vart skåpet ska stå, när ynglingen blir för besvärlig.


#3. Tindra är på bushumör och börjar med att först tvätta mina fingrar, sedan nafsas det och sedan kommer de sylvassa klorna.


#4. När de inte busar, leker och utövar rang, så myser de tillsammans.

Må väl, kära läsare!

Inga kommentarer

Be the first to start the conversation!

Kommentera

