Fotografträffen med temat ”mobiltelefonbilder”

13 november, 2012 — 1 kommentar

Den 11 november samlades en tapper trio vid Turning Torso-byggnaden i Västra hamnen, i Malmö för en trevlig fotopromenad, där vi endast använde kameran i mobiltelefonen. Om bilderna skulle redigeras i efter hand, så skulle det göras med bildredigeringsapplikationer i mobilen. Jag tyckte det var en rolig utmaning till mig själv att försöka fotografera såsom jag gör med min systemkamera.

För att se fler bilder tagna under fotopromenaden, från mig eller deltagarna, sök på hashtaggen ”instawalk_ttmalmo” via Instagram. Jag har även lagt in alla mina bilder från promenaden i min kollektion ”Instagram-ögonblick”.

Tack till deltagarna för en rolig och trevlig fotopromenad!

Årets sista fotografträff har temat ”Gatufotografering i julrushen” och sker på gågatorna i centrala Malmö den 29 december. Är du intresserad av att delta vid det tillfället eller andra tillfällen, gå med i den slutna intressegruppen ”Fotografi i Skåne” på Facebook. Man ansöker om att få gå med i gruppen. Där alla evenemang och relaterat kommer att publiceras. Gruppen fungerar som en interaktiv kontaktyta för intressenter inom fotografi.

Må väl, kära läsare!

Trackbacks and Pingbacks:

  1. Turning torso – dubbelt upp … | Susannes fotoblogg - november 21, 2012

    […] bild jag tog på Reis Instawalk då jag fuskade lite och hade med mig stora systemkameran också. Och det var ju tur för […]

Kommentera

