På 12:e dagen kom Molly

12 december, 2012 — Lämna en kommentar

Charmige Molly fyllde 12 veckor gammal, den 12:e december, 2012. Hennes biologiska mamma är av rasen Tollare och hennes dito pappa är en blandning av Springer Spaniel, Stövare och Terrier. Hon är full av energi, med sprudlande nyfikenhet och har en valps lekfullhet.

Jag hade svårt att koncentrera mig på att fotografera då jag bara ville lägga ner kameran och leka med henne i snön. Men jag fick bli klar fort, för hon blev snabbt nedkyld av den decimeter djupa snön. Precis som när jag var liten, så ville hon leka vidare fastän hon var omlindad av filten och skulle hem.

11122012-_MG_5561-Redigera
Wroooom, här kommer jag!

11122012-_MG_5678-Redigera
Ge hit min favoritleksak… Jag äger dig, herr Morot!

11122012-_MG_5626-Redigera
Är jag tillräckligt söt nu?

11122012-_MG_5523-Redigera
Dumma koppel som trasslar in sig när jag leker… Ja mamma, jag ser snöret till din jackhuva.

11122012-_MG_5645-Redigera
Mmmm, vantar är smaskiga att tugga på…

11122012-_MG_5478-Redigera
Titta, titta, mamma… Jag kan bromsa på ytan av en hundgodisbit!

11122012-_MG_5589-Redigera
Hejdå rolige fotografen, nu måste jag hem och värma mig!

Tack Matilda och Molly för en kul fotografering och lekstund!

Må väl, kära läsare!

Inga kommentarer

Be the first to start the conversation!

Kommentera

