Idag är det min 38:e årsdag!

30 januari, 2013 — 2 kommentarer

Eftersom det är min dag idag, så kommer det här inlägget att handla främst om mig! Många som träffar mig, gissar att min ålder är ca 10 år yngre än vad jag egentligen är, när jag frågar dem. Detta kan jag ju dra nytta av när jag blir gammal och tillhör den äldre generationen. Dock har det varit en nackdel ibland, t ex när jag senast fick visa legitimation för att handla ut tobak – vid 36 års ålder… 🙂

Nedan följer bakom scenen-bilder på mig in aktion och en bild som togs vid tillfället.

Untitled-1

Untitled-2

Untitled-3

Untitled-4

Untitled-5

Untitled-6

Untitled-11

Untitled-12

Untitled-13

Untitled-31

Untitled-32

Untitled-38

Untitled-39

Untitled-44

Tack till bakom scenen-fotograferna: Martin, Mats, Mari, Fredrik och Johan.

Må väl, kära läsare!

2 responses to Idag är det min 38:e årsdag!

  1. 

    Fina bilder tar du!

Kommentera

