Att se sina alster på A4-papper är en helt annan verklighet

24 mars, 2013 — Lämna en kommentar

Jag printar sällan och har tidigare ”bara” printat mina alster i albumformat. Men nu fick jag anledning att få framställt ett urval av mina alster på A4-printar från Crimson. När jag betraktade dessa svartvita bilder på papper, så infann sig en helt annan känsla från då jag tittar på samma bilder på en 27-tums datorskärm.

2013-03-23 17.07.00

Blev väldigt nöjd med resultatet som Crimson levererade snabbt och smidigt. Har även beställt visitkort via dem. Var inom IKEA nyligen för att införskaffa ramar till dessa bilder. Jag ska visa dem för en god vän som är van vid att se och arbeta med fotopapper och få en 2:a åsikt om hur dessa blev, över en fotofika inom det närmsta.

Jag fick blodad tand av att se mina alster på A4-papper…

Må väl, kära läsare!

Inga kommentarer

Be the first to start the conversation!

Kommentera

