Fototävling i Åmål

4 maj, 2013 — Lämna en kommentar

Under Åmål fotofest ställde jag upp i en fotomara, med fem temaord, som man skulle tolka och skapa bilder av. Temaorden var: Glas, Mjukt, Händigt, Motsatser och Färger. När man kände sig nöjd med det man sparat ner på minneskortet, så lämnade man in minneskortet med ett bidrag per tema.

Nedan följer mina bidrag och tolkningar av de fem teman.

28042013-IMG_9801
”Glas”

28042013-IMG_9794
”Mjukt”

28042013-IMG_9806
”Händigt”

28042013-IMG_9874
”Motsatser”

28042013-IMG_9803
”Färger”

När jag lämnat in mina bidrag, tjuvkikade jag på några av de andra deltagarnas bidrag. Och blev så avundsjuk och retade upp mig på att jag inte kunde komma på liknande saker i min egen tolkning. Så väldigt kreativa och fyndiga fotografer det finns. Vissa av dem hade en röd tråd/genomgående tema genom de fem bidragen. Bara en sådan sak… Attans!

Må väl, kära läsare!

Inga kommentarer

Be the first to start the conversation!

Kommentera

