Marilyn Monroe kom hem till mig idag

5 juni, 2013 — 4 kommentarer

För några dagar sedan fick ett paketavi från posten och idag hämtade jag ut det. Jag var smått nyfiken på vad det var, då jag ej beställt något. När jag kom hem och öppnade paketet, så blev jag positivt överraskad och väldigt glad för innehållet.

Under Åmål Fotofest tidigare i år fick jag den stora äran att träffa, prata med, se hans alster och lyssna på Leif-Erik Nygårds föreläsning. I ett tidigare blogginlägg, berättar jag om då jag under fotofesten fick ta ett personligt porträtt av Leif-Erik. Det blev mitt mest betydelsefulla och värdefulla porträtt jag hittills tagit.

935672_10151474046044005_172536219_n
Jag printade ut porträttet i 50×70 cm, signerade det och skickade det till honom ett par veckor sedan som ett varmt tack för att han inspirerade mig.

2013-06-05-15.34.24
Och det här är vad som kom i postpaketet jag hämtade ut. En signerad 50×70 cm kopia av Leif-Eriks porträtt av  Norma Jean Baker. Vilken fantastisk och glädjefylld överraskning det här är!

28042013-IMG_9889
Här är porträttet jag tog under fotofesten tidigare i år.

Det här är verkligen stort för min egen skull. Helt klart det bästa som hänt mig hittills i år!

Må väl, kära läsare!

4 responses to Marilyn Monroe kom hem till mig idag

Kommentera

