Betongpågen besöker Arriesjön

24 augusti, 2014 — Lämna en kommentar

Initiativtagaren Magnus samlade ihop ett gäng glada amatörfotografer via Facebook-gruppen ”Fotografi i Skåne och tog oss  drygt en mil ifrån Malmö till Arriesjön under seneftermiddagen. Det var första gången någon av oss besökte denna idyll. Jag häpnas av alla smultronställen det verkligen finns i min närhet, som jag ej känner till. Det kan ha något med att jag ej är någon ”naturmänniska” och trivs i miljöer där det finns människor, fikaställen och Wi-Fi. Jag kan dock inflika att det faktiskt är rätt rogivande att komma bort ifrån stadsattraktionerna då och då.

22072014-IMG_5065

22072014-IMG_4885

22072014-IMG_4877

22072014-IMG_5019

22072014-IMG_4959

22072014-IMG_5004

Tack Magnus, Margareta och Karina för en rolig och givande fotoutflykt!

Må väl, kära läsare!

Inga kommentarer

Be the first to start the conversation!

Kommentera

